Všeobecné obchodní podmínky o umísťování reklamní inzerce na webových stránkách internetového portálu registrovaném na internetové doméně www.bydleniok.cz, provozovaným společností PROJEKTY OK s.r.o.
1.1 Společnost PROJEKTY OK s.r.o., IČO: 25087363, DIČ: CZ25087363, se sídlem Olomouc, Lipenská 11/7, PSČ: 772 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeného Městským soudem v Praze oddíl C, vložka 48456 (dále jen "Provozovatel") je provozovatelem internetového portálu bydleníOK.cz , který je pro veřejnost přístupný především na internetové adrese (URL): http://www.bydleniok.cz
1.2 Provozovatel je oprávněn na výše uvedeném internetovém portálu poskytovat zájemcům reklamní a inzertní formáty a plochy (dále jen "Produkt") jako jsou např. zápisy do databáze, přednostní výpisy a pozice v sekcích katalogu a na klíčová slova, grafické formáty, texty a články jako komerční sdělení apod., tak jak je specifikováno v Ceníku produktů.
1.3 Zájemce objednávající reklamní kampaně a inzerci (dále jen "Zadavatel") je fyzická nebo právnická osoba, která objednává reklamní inzerci přímo pro sebe nebo pro třetí osobu např. reklamní čí mediální agentury.
Zadavatel objednává Produkt na základě písemné, faxové nebo emailové Smlouvy o dílo - zálohové faktury, obsahující výše uvedené náležitosti, a to nejpozději 5 pracovních dnů před požadovaným začátkem reklamní kampaně. Tento termín je závazný i pro objednávky uzavřené smluvními obchodními partnery Provozovatele. Objednávka - Smlouva o dílo je pro Provozovatele závazná až poté, co jí potvrdí Zadavateli a to do 3 pracovních dnů ode dne jejího přijetí a oznámí toto Zadavateli emailem nebo faxem. V případech, kdy nedojde k dodržení stanovených termínů pro objednání, si Provozovatel vyhrazuje právo na odmítnutí a nerealizování takové objednávky s tím, že je povinen toto oznámit Zadavateli alespoň 1 den před započetím kampaně dle objednávky.
Zadavatel je povinen dodat Provozovateli nejpozději 5 pracovních dnů před spuštěním reklamní kampaně podklady nutné k realizaci Smlouvy o dílo podle požadavků Provozovatele. Pokyny Provozovatele je Zadavatel povinen dodržet především u grafických typů Produktu např. bannerů. Zadavatel může výrobu grafických prvků objednat na základě Ceníku u Provozovatele. V takovém případě ručí za funkčnost objednaného grafického formátu Provozovatel. Provozovatel však již neručí za obsah reklamního sdělení, které bude vypracováno na základě písemného upřesnění Zadavatelem.
2.4.1 Zadavatel přijímá a nese plnou odpovědnost za kvalitu, obsah a technickou a právní bezchybnost obsahu objednaného Produktu jako celku.
2.4.2 Zadavatel je povinen nahradit Provozovateli jakoukoliv finanční či jinou újmu nebo škodu způsobenou právní či technickou závadností reklamního sdělení, které by utrpěl v důsledku nároků uplatňovaných vůči němu jinými subjekty na základě právních předpisů chránících nekalou soutěž, autorská a jiná práva duševního vlastnictví a práva průmyslového vlastnictví včetně práva k ochranné známce.
Cena je kalkulována na základě aktuálního Ceníku Provozovatele. Ceny uvedené v ceníku neobsahují DPH.
Zadavatel je povinen uhradit cenu za dílo v plné výši včetně DPH, tak jak je uvedena ve Smlouvě o dílo. Obvyklá doba splatnosti je 14 dní od uzavření Smlouvy o dílo není-li ujednáno jinak. V případě prodlení s jejich úhradou je Provozovatel oprávněn účtovat Zadavateli za každý i započatý den prodlení úrok z prodlení ve výši 0,1 % z dlužné částky. V případě, že platba nebude na účet Provozovatele připsána řádně a včas, není Provozovatel povinen kampaň realizovat. Daňové doklady (faktury) se vystavují do 15 dnů po připsání úplné platby na účet Provozovatele.
V případě, že si Zadavatel přeje zrušit již potvrzenou objednávku, je povinen informovat písemně Provozovatele nejpozději 7 pracovních dní před datem plánovaného/objednaného dne započetí reklamní kampaně. V pozdějším termínu budou objednateli účtovány storno poplatky:
1. při zrušení objednávky do 5 pracovních dnů před datem plánovaného/objednaného dne započetí činí poplatek 35 % z ceny objednané kampaně,
2. při zrušení objednávky do 2 pracovních dnů před datem plánovaného/objednaného dne započetí činí poplatek 50 % z ceny objednané kampaně,
3. při zrušení objednávky v období kratším než 2 pracovní dny do data plánovaného/objednaného dne započetí činí poplatek 70 % z ceny objednané kampaně,
4. při zrušení objednávky u již probíhající reklamní kampaně činí poplatek 100 % z ceny objednané kampaně a Provozovatel tedy ani poměrnou část za objednanou reklamní kampaň Zadavateli nevrací.
V případě pochybení na straně Provozovatele je Zadavatel oprávněn v rámci reklamačního řízení oprávněn požadovat přiměřenou náhradu nebo slevu. Pochybením na straně Provozovatele se rozumí neprovedení reklamní kampaně a tím co je uvedeno ve Smlouvě o dílo.
Lhůta pro uplatnění reklamace je 14 dnů ode dne kdy Zadavatel zjistil nebo mohl zjistit pochybení a musí být uplatněna písemně. Při oprávněné reklamaci se poskytuje náhrada přednostně formou náhradního plnění Provozovatelem.
Smluvní strany se zavazují nesdělovat vzájemné údaje a informace, získané v rámci spolupráce, jakékoli třetí osobě.
Zadavatel zcela odpovídá za obsah veškerých jím dodávaných reklamních sdělení či jiných reklamních prvků a jejich soulad s platnými právními předpisy či dobrými mravy. V případě, že dodaná reklamní sdělení či reklamní prvky Zadavatelem dodané nebudou v takovémto souladu, odpovídá potom Zadavatel Provozovateli za veškerou způsobenou škodu.
Dohody, které se odchylují od těchto Obchodních podmínek, je možné sjednat pouze písemnou formou.
Tyto Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí smlouvy uzavírané mezi Zadavatelem a Provozovatelem (respektive jsou nedílnou součástí potvrzené objednávky). V případě sporů mezi obsahem smlouvy a Obchodními podmínkami, má vždy přednostní právo smlouva.
Veškeré vztahy těmito Obchodními podmínkami neupravené se řídí platnými zákony České republiky.
Provozovatel si vyhrazuje právo tyto Obchodní podmínky kdykoli, a to i bez předchozího upozornění změnit.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou k nalezení a k dispozici na URL adrese http://www.bydleniok.cz/vseobecne-podminky.html
Zadavatel uděluje provozovateli souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu nezbytném pro plnění závazků provozovatele a souhlas se zasíláním nabídek provozovatele (ceníku, nových formách inzerce apod.) na kteroukoli z elektronických adres, kterou uvede při komunikaci s provozovatelem.
Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.5.2008